Известие

Collapse
No announcement yet.

Колата пали и веднага изгасва

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Добре е да се огледа внимателно и за пробив по всмукателната тръба в участъка между дебитомера и дросела.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Добре е да се огледа внимателно и за пробив по всмукателната тръба в участъка между дебитомера и дросела.
      това беше първото, което проверих, няма течове, няма пробиви, на пръв поглед няма причина, в резервоара има сто октана. Вероятно не държи налягане системата, за сега не знам защо.
      След два контакта запали веднага, както винаги, оборотите паднаха почти до нула, но не изгасна и после веднага ги стабилизира към 1100
      Last edited by lordliness; d.m.y г., 20:25.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
        От два дни и моята пали веднага и гасне веднага, гасне си меко и гладко без притрисане. Пали от втория или третия път. Не е от бензина със сигурност.
        Сутринта по магистралата катереше баирите като луда, няма промяна във вървене или мощност. Когато е топла пали веднага. После ще опитам да дам два пъти на контакт и тогава да запаля. В момента нямам кабел за диагностика.
        Акумулатора беше откачен за 24 часа за зареждане, ефект нямаше.
        1,8 само бензин.
        Ако някой е намерил решение, ще ме улесни много, ако ли не, когато намеря отговора ще пиша
        Имащ проблем с газовата, дебитомер евентуално

        ---------- Post added at 20:41 ---------- Previous post was at 20:40 ----------

        Откачането на акумулатор не влияе

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
          Имащ проблем с газовата, дебитомер евентуално

          ---------- Post added at 20:41 ---------- Previous post was at 20:40 ----------

          Откачането на акумулатор не влияе
          Газова няма!

          Чети бре, чукча!


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
            Имащ проблем с газовата, дебитомер евентуално

            ---------- Post added at 20:41 ---------- Previous post was at 20:40 ----------

            Откачането на акумулатор не влияе
            аз съм баровец, няма газ, има 100 октана само,
            дебитомера ще запише грешка сигурно, качих я до към 2000 метра надморска височина и след това и стана така
            Last edited by lordliness; d.m.y г., 21:01.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
              аз съм баровец, няма газ, има 100 октана само,
              дебитомера ще запише грешка сигурно, качих я до към 2000 метра надморска височина и след това и стана така
              Да, записва, но може да не свети чекът

              Comment


              • #37
                Правих някакви безсмислени неща- слагах и махах релета, изключих алармата - не е от тях. Днес я запалих с леко натиснат педал на газта и не угасна, заработи устойчиво веднага. Което мисля, че изключва ниско налягане.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Газова няма!

                  Чети бре, чукча!
                  Пищи по темата или тук не можеш да напишеш интеграл

                  ---------- Post added at 09:09 ---------- Previous post was at 09:07 ----------

                  Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                  Правих някакви безсмислени неща- слагах и махах релета, изключих алармата - не е от тях. Днес я запалих с леко натиснат педал на газта и не угасна, заработи устойчиво веднага. Което мисля, че изключва ниско налягане.
                  Ако нямаш налягане въобще няма да запалиш. Този проблем се проявява ако имаш кофти датчик на разпределителен вал. Но най-хубаво е ако можеш да я прочетеш. Какво си сменял напоследък (ремъци)?

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                    Правих някакви безсмислени неща- слагах и махах релета, изключих алармата - не е от тях. Днес я запалих с леко натиснат педал на газта и не угасна, заработи устойчиво веднага. Което мисля, че изключва ниско налягане.
                    Това е още един симптом за вероятен проблем с моторчето за празния ход. Пробвай първо адаптация на дросела.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                      Правих някакви безсмислени неща- слагах и махах релета, изключих алармата - не е от тях. Днес я запалих с леко натиснат педал на газта и не угасна, заработи устойчиво веднага. Което мисля, че изключва ниско налягане.
                      Остави я така и не се занимавай, какъв по-добър имобилайзер от това!
                      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Това е още един симптом за вероятен проблем с моторчето за празния ход. Пробвай първо адаптация на дросела.
                        с жило е дроселовата клапа.
                        Моторчето може, но като запали си държи обороти и си ги сваля съвсем като по учебник. Не ги вдига и сваля когато си поиска.
                        Ще видя ЕГР- а ама ми са много дебели пръстите и не мога да го натисна, трябва да си направя нещо.

                        ---------- Post added at 12:45 ---------- Previous post was at 12:44 ----------

                        Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                        Остави я така и не се занимавай, какъв по-добър имобилайзер от това!
                        някой упорит ще я запали на третия път и ще отпраши
                        гасне точно както я гаси имобилайзер на аларма
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #42
                          Независимо от това, че дроселът е със жило, празният ход, в т.ч. и положението на клапата при палене без да се пипа педала, се обуславя от моторчето.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #43
                            Пробвай да направиш ресет на адаптивните параметри и дросела. Ако нямаш кабел, ще ти дам моя.

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                              Пробвай да направиш ресет на адаптивните параметри и дросела. Ако нямаш кабел, ще ти дам моя.
                              имам ама не си го нося като пътувам след две седмици ще опитам.
                              дросела трябва да е в правилна позиция при палене защото пали веднага, може да помръдва после

                              ---------- Post added at 13:25 ---------- Previous post was at 13:23 ----------

                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              Независимо от това, че дроселът е със жило, празният ход, в т.ч. и положението на клапата при палене без да се пипа педала, се обуславя от моторчето.
                              Да, казвам че е с жило и мога да го отворя с натискане на педала
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                                Да, казвам че е с жило и мога да го отворя с натискане на педала
                                Това го разбрах и поради него написах това в пост 39.

                                Предположението ми е, че моторчето не се справя с коректното положение на клапата при палене и по-конкретно - веднага след стартирането на мотора, но това се компенсира с механична намеса чрез крак-педал-жило.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X