Добре е да се огледа внимателно и за пробив по всмукателната тръба в участъка между дебитомера и дросела.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Колата пали и веднага изгасва
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеДобре е да се огледа внимателно и за пробив по всмукателната тръба в участъка между дебитомера и дросела.
След два контакта запали веднага, както винаги, оборотите паднаха почти до нула, но не изгасна и после веднага ги стабилизира към 1100Last edited by lordliness; d.m.y г., 20:25.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеОт два дни и моята пали веднага и гасне веднага, гасне си меко и гладко без притрисане. Пали от втория или третия път. Не е от бензина със сигурност.
Сутринта по магистралата катереше баирите като луда, няма промяна във вървене или мощност. Когато е топла пали веднага. После ще опитам да дам два пъти на контакт и тогава да запаля. В момента нямам кабел за диагностика.
Акумулатора беше откачен за 24 часа за зареждане, ефект нямаше.
1,8 само бензин.
Ако някой е намерил решение, ще ме улесни много, ако ли не, когато намеря отговора ще пиша
---------- Post added at 20:41 ---------- Previous post was at 20:40 ----------
Откачането на акумулатор не влияе
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеИмащ проблем с газовата, дебитомер евентуално
---------- Post added at 20:41 ---------- Previous post was at 20:40 ----------
Откачането на акумулатор не влияе
Чети бре, чукча!
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеИмащ проблем с газовата, дебитомер евентуално
---------- Post added at 20:41 ---------- Previous post was at 20:40 ----------
Откачането на акумулатор не влияе
дебитомера ще запише грешка сигурно, качих я до към 2000 метра надморска височина и след това и стана такаLast edited by lordliness; d.m.y г., 21:01.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеаз съм баровец, няма газ, има 100 октана само,
дебитомера ще запише грешка сигурно, качих я до към 2000 метра надморска височина и след това и стана така
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеГазова няма!
Чети бре, чукча!
---------- Post added at 09:09 ---------- Previous post was at 09:07 ----------
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеПравих някакви безсмислени неща- слагах и махах релета, изключих алармата - не е от тях. Днес я запалих с леко натиснат педал на газта и не угасна, заработи устойчиво веднага. Което мисля, че изключва ниско налягане.
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеПравих някакви безсмислени неща- слагах и махах релета, изключих алармата - не е от тях. Днес я запалих с леко натиснат педал на газта и не угасна, заработи устойчиво веднага. Което мисля, че изключва ниско налягане.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеПравих някакви безсмислени неща- слагах и махах релета, изключих алармата - не е от тях. Днес я запалих с леко натиснат педал на газта и не угасна, заработи устойчиво веднага. Което мисля, че изключва ниско налягане.Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеТова е още един симптом за вероятен проблем с моторчето за празния ход. Пробвай първо адаптация на дросела.
Моторчето може, но като запали си държи обороти и си ги сваля съвсем като по учебник. Не ги вдига и сваля когато си поиска.
Ще видя ЕГР- а ама ми са много дебели пръстите и не мога да го натисна, трябва да си направя нещо.
---------- Post added at 12:45 ---------- Previous post was at 12:44 ----------
Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщениеОстави я така и не се занимавай, какъв по-добър имобилайзер от това!
гасне точно както я гаси имобилайзер на алармаНе всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщениеПробвай да направиш ресет на адаптивните параметри и дросела. Ако нямаш кабел, ще ти дам моя.след две седмици ще опитам.
дросела трябва да е в правилна позиция при палене защото пали веднага, може да помръдва после
---------- Post added at 13:25 ---------- Previous post was at 13:23 ----------
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеНезависимо от това, че дроселът е със жило, празният ход, в т.ч. и положението на клапата при палене без да се пипа педала, се обуславя от моторчето.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеДа, казвам че е с жило и мога да го отворя с натискане на педала
Предположението ми е, че моторчето не се справя с коректното положение на клапата при палене и по-конкретно - веднага след стартирането на мотора, но това се компенсира с механична намеса чрез крак-педал-жило.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
Comment